Hva gjør jeg om jeg savner returseddel eller returetikett?
En returseddel er lappen som du sender med i returen din, der du oppgir årsaken til at du returnerer varen. I tilfeller hvor returregistrering skjer online via homeroom.no/returns, trenger du ikke å sende med noen returseddel i pakken din siden du registrerer årsaken til returen online isteden.
En returetikett er adresselappen du fester utenpå returen din for at den skal kunne sendes tilbake til oss.
Savner du returseddel/returetikett kan du i de fleste tilfeller selv opprette nye. Logg inn på profilen din og velg "Mine bestillinger". Velg bestillingen du mangler returseddel/returetikett for, klikk på "Skape returseddel/returetikett her" og følg instruksjonene som vises.
Hvis "Skape returseddel/returetikett her" ikke vises for bestillingen din, kontakt kundeservice her. Ikke glem å oppgi ordrenummer for bestillingen din og hvilke varer du ønsker å returnere.