Hvorfor fungerer ikke min rabatt eller rabattkode?
Du må være logget inn for å se eventuell rabatt. Mange rabattkoder er personlige og gjelder kun på kundeprofilen som har mottatt tilbudet via e-post eller SMS*. Hvis rabattkoden ikke aktiveres når du skriver inn koden i kassen, skyldes det vanligvis at vilkårene for tilbudet ikke er oppfylt, for eksempel at rabatten ikke gjelder for den spesifikke varen. Koden kan også være for gammel, eller ikke gjelde for din kundeprofil. Du kan sjekke vilkårene for rabattkoden når du er logget inn under "Mine tilbud" eller i kassen når du har skrevet inn rabattkoden.
* Hvis du har takket ja til tilbudet for nye kunder som du ble tilbudt da du registrerte deg, fungerer det litt annerledes enn andre tilbud. Det sendes ingen kode til deg via e-post eller SMS, og tilbudet vises heller ikke under "Mine tilbud" når du er logget inn. Tilbudet legges automatisk til i handlekurven ved ditt første kjøp hvis rabatten gjelder varen du har lagt til i handlekurven din, og hvis du ikke allerede har aktivert et annet tilbud. Tilbudet for nye kunder gjelder kun for ditt første kjøp og kan ikke brukes sammen med andre rabattkoder. Du ser vilkårene for tilbudet når du registrerer deg, men du finner dem også på varens produktside.