Hvordan gjør jeg en bestilling?
For at dine eventuelle personlige tilbud skal vises, anbefaler vi at du logger inn før du begynner å handle. Du logger inn ved å oppgi din e-postadresse og passord eller postnummer i innloggingsboksen, avhengig av hva som blir spurt om. Hvis du er en ny kunde, registrerer du deg ved å fylle ut din e-postadresse og deretter klikke på "Ny kunde". Fyll deretter ut feltene som vises (vi leverer imidlertid ikke til Svalbard). Hvis du ikke ønsker å logge inn umiddelbart, kan du selvfølgelig også gjøre det før du fullfører kjøpet i kassen.
På produktsidene finner du all informasjon om varen, som pris, materiale, mål og estimert leveringstid. Velg varen og eventuell størrelse, trykk deretter på "Handle" for å legge varen i handlekurven din. Du kan alltid klikke på handlekurven for å gjennomgå innholdet, justere antallet eller fjerne en vare. Når du har fullført handelen, klikker du på "Gå til kassen". Når du er logget inn i kassen, vises faktisk leveringstid basert på hvor du bor. Sjekk også dine adresser, e-postadresser og telefonnummer slik at aviseringer kan nå deg.
Hvis du har en rabattkode som ikke vises automatisk, legger du den til i kassen under "Rabattkode/Gavekort". Det er kun mulig å bruke en rabattkode per bestilling. Hvis du har fått en verdibevis eller et gavekort, legger du det til på samme sted. Du kan bruke opptil fem verdibevis/gavekort i samme bestilling. Velg deretter ønsket leveringsmåte og betalingsmåte blant de valgte alternativene og klikk på "Fullfør kjøpet".
Du får en bestillingsbekreftelse via e-post når bestillingen din er godkjent. I de fleste tilfeller vil det komme innen noen minutter, men noen ganger kan det ta noen timer. Hvis du bestiller på en helligdag, kan det ta til den første hverdagen etter før e-posten sendes.
Ønsker du ytterligere hjelp, er vår kundeservice alltid der for deg! Våre kontaktdetaljer finner du her.